Rüzgar 21 Şubat 2012

Rüzgar 21 Şubat 2012

26 Eylül 2013 Perşembe

Rüzgar'ın Anı Defteri / Ben Rüzgar Bahçe tüm sevenlerimden benim anılarıma katkıda bulunmasını rica ederim :)

Olum doğduğunda ve 1. yaş gününde sevdiklerinin doldurmasını istediğim anı defteri fikrimi bir türlü hayata geçiremedim. Sonra da şöyle düşündüm: Madem oğluma anı olsun diye bir blog kurdum, şimdi oğlumu tüm sevenlerden yazımızın altına oğlum için hissettiklerini onun yeni başlayan yaşamına ışık tutacak dileklerinizi bizim için yorum kısmına yazmanızı rica edebiliriz.
Herkese çok teşekkürler...

6 yorum:

  1. Gördüğümde beni gülümsetebilen tek varlık canım oğlum, iyi ki doğdun ve hayatı bizim için daha anlamlı kıldın. Seni kucağıma verdiklerinde bu minicik bebeğin benim oğlum olduğuna inanamadım. Babalığın çok güzel ve tarifi imkansız bir duygu olduğunu ilk andan itibaren anladım. Seni kucakladığım andan itibaren yaşadığım hayatın artık bana ait olmadığını ve hayatımın tamamını senin kaplayacağını hissettim. Bir anda rüzgar gibi hayatıma giren Rüzgar'ım sen Allah'ın bize en güzel hediyesisin. Dilerim bir ömür birlikte daha yazılacak nice güzel anılarımız olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babamız ya da bugünlerde Rüzgar'ın seslenme şekliyle Ba bam, Ba. İyi ki oğlumun babası ve benim eşimsin. Seni çok seviyoruz...

      Sil
  2. Ayşe Atılgan Yaşa26 Eylül 2013 14:55

    Rüzgar doğmadan ismini ilk duyduğumda, azimli, tuttuğunu koparan ama bir o kadar dingin, özgün ve kişiliği sağlam bir birey geliyor hissine kapılmıştım. Rüzgarı daha birkaç aylıkken gördüğümde ise, ayaklarını o denli sağlam basmaya çalışan, haraketli bir bebek daha görmediğimi söylemiştim. Rüzgar onun hakkında düşüncelerimizin oluşması için belki yeterince büyümedi ama şimdiden çok net görülüyor ki, o kendi kendine yetebilen, sağlam bir birey olacak. Tabi bunda büyük bir bilinçle ve hevesle onu en iyi şekilde yetiştirmeye çalışan değerli anne ve babasının da oldukça etkisi var. Bu arada Rüzgar'ın en çok normal normal bakarken aniden gülmesini seviyorum. O sırada onu içime alasım geliyor ama narin yapısına zarar vermekten korkuyorum. Naif, yakışıklı ve sağlam karakterli Rüzgar..Ailenle bir ömür boyu sağlıkla, huzurla, mutlulukla ve başarılarınla yaşamanı diliyorum..Seni çok seven ve hep çok sevecek olan Ayşe teyzen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz Ayşe Teyzemiz :) İyi ki etrafımızda bizi bu kadar çok seven ve Rüzgar'ı eğitici oyuncakları ile her zaman şaşırtan güzel bir dostumuz var. Şu an sana bu yorumumu yazarken aşkım oğlum sanki anlıyormuş gibi bakıyor bilgisayara. Umarım okumayı öğrendiğinde bu anılar onun hayatına ışık tutacak :)

      Sil
  3. Kısa ve öz olucak biliyorum ama "İLK GÖZ AĞRIM"

    Beni ablalıktan teyze olmaya terfi ettiren küçük adam.

    Bütün gün bana "Çin Tey" diyen tatlı dillim :)

    Seni çok seven Çin Tey'in!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de seni çok seviyoruz Çin Teyy iyi ki Rüzgar'ın teyzesi, annesinin can dostusun :)

      Sil